Folie do identyfikacji wizualnej budynków i reklamy

Folie z imponującym logo firmy znajdujące się na biurowcu, hali lub lokalu usługowym to ciekawy sposób nie tylko na wzbudzenie ciekawości przechodniów, ale też reklamę. Taka folia może harmonijnie współgrać z otoczeniem, stając się jednocześnie jej częścią. Folie samoprzylepne to wszechstronne narzędzie, które znajduje szerokie zastosowanie w identyfikacji wizualnej budynków oraz reklamie. Dzięki różnorodności dostępnych rodzajów folii można je dopasować do specyficznych potrzeb i wymagań danego projektu.

Rodzaje folii wykorzystywanych w identyfikacji wizualnej i reklamie

  • Folie matowe i mleczne – zapewniają prywatność, jednocześnie przepuszczając światło dzienne. Są idealne do zastosowania na przeszkleniach w budynkach komercyjnych, tworząc elegancki i profesjonalny wygląd.
  • Folie i dekoracyjne – posiadają wzory lub desenie, które zdobią szyby i jednocześnie zapewniają prywatność. Mogą być wykorzystane do ozdobienia witryn sklepowych lub jako element identyfikacji wizualnej firmy.
  • Folie przeciwsłoneczne – chronią wnętrza budynków przed nadmiernym nagrzewaniem, blokując część promieni słonecznych. Jednocześnie mogą stanowić element identyfikacji wizualnej, dzięki możliwości nadruku logo lub grafiki reklamowej.
  • Folie OWV (One Way Vision) – przepuszczają światło i umożliwiają widoczność z wewnątrz, jednocześnie zapewniając powierzchnię do nadruku grafiki reklamowej. Są idealne dla lokali biurowych na parterach budynków.
  • Folie do podświetleń – znajdują zastosowanie w kasetonach reklamowych i szyldach, umożliwiając uzyskanie efektownej reklamy świetlnej.

Zalety stosowania folii w identyfikacji wizualnej i reklamie

Folie pozwalają na budowanie spójnej identyfikacji wizualnej firmy, poprzez umieszczenie logo, kolorystyki i grafik na różnych elementach budynku. Dzięki możliwości nadruku, folie są doskonałym nośnikiem reklamy, przyciągającym uwagę potencjalnych klientów. Folie chronią powierzchnie szklane przed nadmiernym nagrzewaniem i promieniowaniem UV, poprawiając komfort wewnątrz budynku. Szeroki wybór folii pozwala na dopasowanie ich do charakteru budynku i pożądanego efektu wizualnego. Profesjonalnie zaaplikowane folie są trwałe i odporne na warunki atmosferyczne, co przekłada się na długotrwały efekt reklamowy.

Odpowiednio dobrane i zaaplikowane folie samoprzylepne są skutecznym narzędziem identyfikacji wizualnej oraz reklamy. Pozwalają na estetyczne i funkcjonalne oznakowanie budynków, tworząc spójny wizerunek marki i przyciągając uwagę potencjalnych klientów. Warto skorzystać z usług profesjonalnych firm, które doradzą w wyborze odpowiednich folii i zapewnią ich fachowy montaż.

Jak usunąć folię reklamową z witryny?

Chcesz usunąć starą folię reklamową z witryny? Najważniejsze jest zachowanie ostrożności, aby nie porysować ekspozycji. Jeśli to już wiesz, to uzbrój się w cierpliwość, gdyż usuwanie starej folii reklamowej może być czasochłonne. Odpowiednie środki i metody pozwolą jednak skutecznie pozbyć się folii bez pozostawiania śladów. Aby skutecznie usunąć starą folię reklamową z witryny, możesz skorzystać z kilku metod:

  • Podgrzewanie folii opalarką lub suszarką do włosów: ciepło zmiękcza klej, ułatwiając odklejanie folii. Należy stopniowo podgrzewać fragmenty folii i delikatnie ją odklejać, uważając, by nie uszkodzić szyby.
  • Używanie specjalistycznych środków do usuwania folii, np. żelu Vinyl Remover. Preparat należy nałożyć na folię, odczekać zgodnie z instrukcją i zeskrobać folię skrobaczką.
  • Stosowanie domowych sposobów, takich jak alkohol izopropylowy lub ocet – nasączyć nimi folię, odczekać kilkanaście minut i delikatnie zeskrobać.
  • Po usunięciu folii mogą pozostać resztki kleju. Do ich usunięcia można użyć specjalistycznych środków (np. Clean Extra) lub ponownie alkoholu czy octu.
  • W przypadku bardzo starej, łuszczącej się folii, najlepiej usuwać ją małymi fragmentami przy pomocy suszarki, skrobaczki i dużej dozy cierpliwości.
  • Jeśli folia jest duża i mocno przywiera, możesz rozważyć zlecenie usunięcia jej profesjonalnej firmie, która ma odpowiednie narzędzia i doświadczenie.

Jak usunąć folię reklamową z szyby?

Podobnie, jak w przypadku usuwania folii z witryny, aby skutecznie usunąć folię reklamową z szyby, należy uzbroić się w cierpliwość i odpowiednie narzędzia. Najlepiej, jeśli zaczniesz od podgrzania folii za pomocą suszarki do włosów lub opalarki, co spowoduje zmięknięcie kleju i ułatwi odklejanie. Następnie delikatnie odklej folię pod płaskim kątem, starając się usunąć ją w jednym kawałku.

W przypadku starych, łuszczących się folii, należy usuwać je małymi fragmentami przy pomocy skrobaczki. Po usunięciu folii, pozostałości kleju możesz potraktować specjalistycznym środkiem o neutralnym pH lub domowymi sposobami, takimi jak alkohol izopropylowy czy ocet. Nasączoną powierzchnię pozostaw na około 20-30 minut, a następnie usuń klej skrobakiem do szyb. Na koniec dokładnie umyj szybę dostępnymi środkami do czyszczenia okien. W przypadku dużych mocno przylegających folii warto rozważyć skorzystanie z usług profesjonalnej firmy.

Usunęłaś lub usunąłeś starą folię w oknie, lub w witrynie? Odżwież wizerunek swojego domu lub firmy i zamów nową korzystając z usług profesjonalnej firmy, takiej jak Artfol+, która zagwarantuje Ci wysoką jakość folii i precyzyjny montaż. Kliknij zakładkę kontakt i umów się na bezpłatną wycenę.

ARTFOLplus folie okienne i przyciemnianie szyb Gdańsk, Gdynia | 2020 © All Rights Reserved